dimarts, 18 de setembre del 2012

CARTA OBERTA D'UN PARE A L'AJUNTAMENT

Sra. alcaldessa i Srs. regidors,


Creguin que lamento haver d’arribar a dir el que ara sentiran:

Com a pare d’alumnes de l’escola de Vilobí i usuaris del menjador, estic absolutament indignat, rabiós... (i em reservo més coses) davant la situació que estan vivint els meus fills i tots els nens de la nostra escola per poder menjar cada dia.

Estic realment indignat amb l’equip de govern del meu poble: amb vostès Sra. alcaldessa i srs. regidors. Que quedi clar: això no és un atac personal; és una critica a com exerceixen el seu càrrec. Com pot ser que aquells que han de defensar-me a mi, als meus fills, a tots els pares, mares, nens i nenes de Vilobí a mort ( SÍ , A MORT), ens prenguin el pel i intentin enganyar-nos (estic ben convençut que això és el que han volgut fer fins ara) amb ambigüitats, amb arguments falsos (com que en aquest tema no hi poden fer res, que no tenen competències) o amb cartes que directament són un insult a la nostra intel•ligència com la de la setmana passada als diaris? Senyora i senyors, si vostès s’haguessin posat de la nostra part decididament i des de l’inici, com era la seva obligació, aquest tema faria dies , setmanes i mesos que estaria solucionat. No va passar així amb les nevades? O és que l’Ajuntament tenia competència sobre la gestió elèctrica?

Vostès no fan mal a l’AMPA de l’escola Josep Madrenys; vostès fan mal a tots els pares perquè l’AMPA som tots els pares, independentment de qui assumeixi els seus càrrecs de president, secretari...

Des que visc a Vilobí no he parat de sentir per part dels pares i nens que no estan satisfets del servei de menjador ( menjar, servei, preus...) que ha donat Scolarest i també el Consell Comarcal de la Selva com a ens gestor del mateix a la nostra escola: HA ESDEVINGUT UN CLAM GENERAL QUE CALIA FER-HI ALGUNA COSA. I em consta que reiteradament des de l’AMPA s’ha demanat una solució a l’empresa i al Consell sense resultat.

Els pares hem intentat aquest any trobar una solució digne per tal que els nostres fills mengin. I ens hem trobat amb la prepotència i l’insult més baix de totes les administracions publiques que tenen alguna cosa a dir i que jo creia que ens representaven. Especialment del Consell Comarcal i d’Ensenyament ja que, amb tota la barra de què son capaços ( i és molta i molt gran ), han decidit que els pares ( que alhora son qui els elegeixen) del poble de Vilobí no som res i que no només ens poden aixafar miserablement sinó que, a més, poden fer-nos befa insultant-nos com si nosaltres fóssim estúpids: algú es pot creure totes les mentides que diuen?

Amb l’actitud d’aquestes administracions i amb la de vostès només estan aconseguint que els pares ens unim més i ens decidim a tirar endavant, passi el que passi. Sí, com ho dic : PASSI EL QUE PASSI volem que als nostres fills els doni menjar , A L’ESCOLA, l’empresa que hem triat. Davant l’insult, la desqualificació, el menyspreu (així em sento i ens sentim els pares) estem decidits a arribar on calgui. Els qui no els vam votar no podem tolerar aquesta situació; els qui els vam votar mai més no ho farem; i els que érem indiferents estem esmolant les urpes.

Per tant, els demano; millor, els exigeixo, com els meus representants directes, que des d’ara mateix es posin de part dels pares i nens i de l’AMPA de l’escola del poble : públicament i personal. Com els meus representants, vostès m’estan decepcionant. Conservin una mica de dignitat, si és possible, i deixin clar a les altres administracions a qui es deuen vostès.

Rebin una cordial salutació,

Josep Gispert Nierga

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada